הרשמה / התחברות בחינם התחבר באמצעות פייסבוק התחבר באמצעות טוויטר  |   יתרונות לכותבי טיפים
עקוב אחרינו: עקוב אחרינו בפייסבוק עקוב אחרינו בטוויטר עקוב אחרינו בפינטרסט עקוב אחרינו באינסטגרם

הנחיות להעלאת טיפים

אתר ביוטיפס הינו פורטל להפצת טיפים בתחומים הקשורים לתעשיית היופי. בעת הגשת טיפים לפרסום בפורטל עליכם להסכים לתנאי השימוש. הירשמו פה על מנת להתחיל לפרסם טיפים באתר ותוכלו להתחיל לפרסם טיפים באופן מיידי.

הנחיות אלו נועדו על מנת לשמור על איכות הטיפים באתר, חווית הגולשים וכותבי הטיפים.

הנחיות כתיבת תוכן
  • איכות התוכן – אין לפרסם תכנים המכילים פרסומות או מודעות. על הטיפים לעסוק בתכנים מקצועיים היוצרים ערך אמיתי לגולשים ולמבקרים באתר. כמו כן, אין להוסיף פרטי התקשרות בתוך הטיפ, אלא בקרדיט הכותב בלבד.
  • תקינות שפה – טרם הגשת טיפ לאישור נא וודאו כי הוא כתוב בשפה תקינה מבחינת כתיב, דקדוק, פיסוק ומבנה.
  • מקוריות – על התכנים להיות מקוריים, כלומר: שאתם כתבתם אותם או שאתם בעלי הזכויות היחידים לפרסם אותם.
  • אין לכלול בטיפים – תכנים המעודדים אלימות, גזענות, פורנוגרפיה או סמים, תכנים המפרים זכויות יוצרים או כל תוכן אשר עשוי לפגוע באדם או בקבוצת אנשים.
מבנה הטיפים

רשמנו עבורכם מספר המלצות לאיך כדאי לכתוב ולפרסם טיפים. לא מדובר בהנחיות מחייבות, אך כדי להפיק את מירב התועלת עבורכם ועבור הגולשים מהאתר, נשמח אם תעברו עליהם:

  • מספר מילים – יש להעלות טיפים הכוללים לפחות 150 מילה, מומלץ שהטיפים יהיו באורך של עד 300 מילה לכל היותר, וזאת על מנת לשמור על אופי האתר ועל אפקטיביות הטיפים.
  • כותרת הטיפ – נסו לחשוב על כותרת שיכולה לעניין, לסקרן ולמשוך אליה קוראים, לדוגמא: "איפור לכלה: מה עדיף, שפתון או ליפגלוס?" או "כך תסתירי סימני עייפות בלי הרבה מאמץ". נסו לחשוב אילו סוגי כותרות מושכות אתכם ונסו לשכפל סגנונות שונים.
  • תתי כותרות בגוף המאמר – עבור טיפים ארוכים כגון הטיפ: "5 דרכים להיפטר מהאקנה שלכם מהר יותר" מומלץ להשתמש בתתי כותרות כדי להקל על הקריאה.
  • קישורים – ניתן לכלול קישור אחד בתוך גוף הטיפ כדי לשמור על חווית הגולשים וכמובן, להוסיף קישור לאתר/ לעמוד הפייסבוק העסקי בקטע "אודות הכותב".
  • תקציר הטיפ – התקציר מופיע בעמוד הראשי מתחת לכותרת הראשית. תפקידו של התקציר הוא למשוך את הגולש להיכנס לתוך הפוסט, לכן רצוי לרשום תקציר מעניין ומושך לעין. לדוגמא: "ליפגלוס או שפתון? אחת הבחירות הקשות שיש לכלה אחרי שהיא כבר בחרה את החתן והשמלה…"
  • שימוש בתמונות – אנשים אוהבים תמונות, לכן הוספת תמונות בגוף הטיפ מומלצת בהחלט. כמובן שעל התמונות להיות מוגנות בזכויות יוצרים או להיות לקוחות מאתרים המאפשרים שימוש חופשי ללא מתן קרדיט כגון Pixabay.
קרדיט לכותבי הטיפים (אודות הכותב)

קרדיט הכותב מופיע בתוך כל טיפ בצד שמאל למעלה והוא יכול לכלול עד 50 מילים בהם ניתן לתאר בקצרה מה תחום עיסוקכם ומספר פרטים אודותיכם.

ניהול כותבים מרובים

אפשרות לניהול כותבים מרובים נועדה בעיקר למקדמי אתרים ומשרדי יחסי ציבור יש להם לקוחות העוסקים במקצועות היופי והטיפוח.

אם אתם מעלים עבורם טיפים לאתר, אנא הקפידו להוסיף את הלקוח ככותב חדש תחת החשבון שלכם בעמוד ניהול כותבים מרובים ולפרסם את המאמר על שמו.

כמה מילים על אופטימיזציה למנועי חיפוש

כדי שהטיפים שלכם ידורגו במיקומים גבוהים במנועי החיפוש, רצוי לפרסם אותם תוך שימוש בהנחיות אלו:

  • שימוש במילות מפתח – מהי מילת המפתח החשובה לכם ועליה אתם רוצים להתברג במנועי החיפוש? השתמשו בה במאמר בצורה הגיונית שאינה פוגעת ברצף ובהיגיון התוכן. חשוב שתכללו את מילת המפתח החשובה שלכם גם בכותרת, בתקציר ובתגיות.
  • מיקום בקטגוריה נכונה – חפשו את הקטגוריה המתאימה ביותר עבור הטיפ שלכם. ניתן לכלול את הטיפים ביותר מקטגוריה אחת.
  • יצירת קישורים לטיפים שלכם – הטיפ שלכם פורסם בהצלחה? מעולה! אל תשכחו לשתף אותו ברשתות החברתיות, בעמוד פייסבוק שלכם ואפילו באתר שלכם עם קישור לטיפ בפורטל. קישורים נכנסים אלו יביאו לכם עוד תנועה ויגדילו את הסיכויים שלהם להיות מדורגים במקומות גבוהים במנועי החיפוש.
עדיין לא רשומים לפורטל ביוטיפס?

תוכלו להירשם בקלות תוך שניות ולהתחיל לפרסם טיפים כבר עכשיו!

הירשמו עכשיו בחינם
ההרשמה בקליק אחד בלבד!

כל הזכויות שמורות © ביוטיפס - כל הטיפים מעולם היופי במקום אחד