7 טיפים שיעזרו לכם להימנע מאכילה רגשית

במדינה כמו שלנו לא קשה להיכנס למצב של אכילה רגשית: המצב הביטחוני המעורער, הלחץ בעבודה, הלחץ בבית…

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע ממצב של אכילה רגשית:

בצעו פעילות גופנית כדי להעלות את רמת האנרגיה ולשחרר לחצים

עשו הפסקה וקחו כמה דקות ביום לעשות משהו שעוזר לכם להירגע – אמבטיה חמה עם שמנים אתרים, תרגול נשיקות עמוקות, הקשבה למוזיקה…

היפגשו עם אדם שכיף לכם להיות בקרבתו, בלו איתו זמן איכות ודברו על מה שמציק לכם. חבר הוא כמו פסיכולוג באיזה שהוא מקום

שבו לאכול בניחותא ולא מול הטלוויזיה או המחשב, ככה תשימו לב כמה אוכל אתם מכניסים לפה

תאכלו כשאתם רעבים ולא בכל פעם שאתם חשים עצבנות.

שתו כמות מספקת של מים שיעזרו לכם להימנע מתחושת רעב ומרצון לאכול

מצאו לכם תעסוקה או תחביב שיעסיק אתכם בשעות הקריטיות שבהם אתם חשים מתח או לחץ ואז הרצון שלכם לאכול גובר

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this