6 טיפים לאימון אפקטיבי בחדר כושר

אימון בחדר כושר הינו חלק משגרת היום על מנת להפוך את האימון לאפקטיבי ויעיל כדאי להקפיד על מספר טיפים:

  1. קבע שעה קבועה לאימון – לא משנה באיזה שעה את הולך תדאג שיהיה לך מספיק זמן לאימון שלם אולם לא יותר מדי זמן בכדי שלא "תמשוך" את זמן האימון ליותר ממה שצריך.
  2. קבע מתחילת שבוע ואפילו מתחילת חודש איזה אימון אתה מבצע כל פעם שאתה מגיע לחדר כושר.
  3. הקפד על מנוחה קצרה בין תרגיל לתרגיל על מנת לשמור על אפקטיביות האימון וגם על הזמן הכללי של האימון
  4. קבע לעצמך ימי מנוחה בהם אתה נותן לגוף שלך לנוח מאימון לאימון וכמו כן מפנה זמן פעילות אחרות
  5. הקפד על שיחות קצרות עם מתאמנים אחרים או דחה אותן לאחר סיום האימון בדרך זה תדע לא "חיפפת" באימון רק בגלל שלא היה לך זמן לסיים את האימון באופן מלא.
  6. הקפד על התנועה המדוייקת של כל תרגיל על מנת לתת דגש לשריר הנכון עליו את עובד באותו אימון.  התייעץ במדריך הכושר שיכול להראות מהצד את התנועה אתה מבצע.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this