3 דרכים פשוטות להילחם בקמטים

קיימים פתרונות מוכחים שיכולים להפחית את הזדקנות העור, ולשפר את המראה שלו, העור הבוגר שלנו מקבל את אותות הזמן, והופך להיות פחות אלסטי, דק ויבש, בתוספת כתמי פיגמנטציה וקמטים.

גם בלי להשקיע בקרמים יוקרתיים או ניתוחים פלסטיים מסוכנים, נוכל ללמוד כיצד להילחם בקמטים, או לפחות לא לעזור להם להיקבע בפנינו.

קבלו 3 דרכים פשוטות להילחם בקמטים:

1. אימון גופני

כולנו יודעים שפעילות גופנית טובה לבריאות, אבל לא כולם יודעים שהיא יכולה לשפר גם את מראה עור הפנים, ולעכב את הזדקנות העור. התעמלות מגבירה את זרימת הדם, ובכך משפרת את ספיגת החומרים המזינים בעור, מטהרת את הגוף מרעלנים ורדיקליים חופשיים שמזיקים לעור. פעילות אירובית באופן סדיר, תסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות בעור הפנים ובגוף.

2. מנוחה

מנוחה טובה הכרחית לגוף ולנשמה, בזמן השינה, הנשימות, לחץ הדם, והדופק מואטים ותאי הגוף מתחדשים. שית לילה טובה נחשבת ל6-8 שעות בלילה, שמסייעות במניעת נפיחות וכהות סביב העיניים, בבניה מחודשת של תאי העור, ובשיפור החיוניות של עור הפנים. לפני השינה רצוי למרוח את עור הפנים בקרם לילה עשיר שנספג היטב בזמן המנוחה וממלא את הקמטים בחומרים מזינים.

3. אכילה

הקשר בין עור בריא וחלק לתזונה נכונה הינו קשר ישיר, ישנם מאכלים רבים שנחשבים ליעילים בשיפור מראה העור והפנים.

פירות הדר: עשירים בוויטמיןC שנלחם באופן טבעי ברדיקליים החופשיים, שפוגעים ברמות הקולגן ומאיצים את תהליך הזדקנות העור. מומלץ לאכול 2-3 פירות ביום, על מנת לשפר את מראה עור הפנים.

אומגה 3 בדגים: דגים עשירים בחומצות שומן מסוג אומגה 3, שחיונית לשמירה על עור פנים אלסטי וצעיר. הדגים המומלצים: סלמון, מקרל, הליבוט, בקלה, סול וטונה. אכילת דגים באופן גבוה תשפר את גמישות העור ותעשיר אותו בלחות טבעית ובריאה.

ירקות ירוקים: עשירים בסיבים תזונתיים, המנקים את הדם מרעלים ומכילים כמות גדולה של ויטמין E . נסו לשלב ירקות ירוקים בתפריט היומי, כדי לטהר את הגוף והעור.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this