3 תחליפים טעימים ובריאים לשוקולד כשמתחשק משהו מתוק

אם יש לכם חשקים עזים ותכופים למתוקים שהורסים לכם את הדיאטה ואת הפיגורה, נסו להחליף את חפיסת השוקולד בתחליפים הבריאים הבאים:

טחינה גולמית עם סילאן ללא סוכר/ דבש / סירופ אגבה – ערבבו מעט מהטחינה הגולמית והסירופ האהוב עליכם והרי יש לכם ממרח חלבה טבעי ובריא

תפוח במיקרוגל/ בתנור עם קינמון – התפוח נהיה רך והשילוב שלו עם הקינמון מרגיש כמו מילוי של שטרודל תפוחים בלי הקלוריות של מאפה השמרים.

בטטה עם קינמון בתנור – חתכו את הבטטה לפלחים גדולים, פזרו מעליה מעט קינמון ושימו בתנור. הבטטה יוצאת מתוקה וטעימה להפליא והכי חשוב, מספקת את הצורך למשהו מתוק.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this