שמירה על תזונה במקום העבודה

אנשים רבים שמנסים לשמור על המשקל, נתקלים בקושי לשמור על הרגלי התזונה החדשים בשעות שהם נמצאים במקום העבודה. קושי זה הוא משמעותי במיוחד, כיוון שאדם ממוצע מבלה את רוב שעות העירנות היומית שלו במהלך השבוע במקום העבודה ולא בבית.

על מנת להצליח לנהל אורח חיים בריא, שמבוסס על תזונה נכונה, חייבים למצוא דרך לשמור ולהקפיד על התפריט גם מחוץ לבית. הרבה אנשים עושים את לעצמם הנחות בתחום התזונה בזמן שהייתם במקום העבודה בהתבסס על תירוצים שונים כמו חוסר זמן, עייפות, לחץ ומתח נפשי ועוד. חשוב לדעת שרק מי שמקפיד על התפריט לאורך כל שעות היממה יכול למעשה להצליח להקפיד על תזונה נכונה באמת. ישנם כמה טיפים מרכזיים שיכולים לעזור ולחזק את השומרים על המשקל בשעות העבודה.

טיפים לשמירה על התזונה ביום עבודה שגרתי:

 – חשוב להקפיד לאכול ארוחת בוקר– גם אם אין זמן לעשות את זה בבית, אפשר לקחת לעבודה את הרכיבי הארוחה ולאכול במשרד. ארוחת הבוקר חשובה מאוד ליצירת האנרגיה הדרושה לתפקוד הגוף במהלך היום וגם מונעת אכילה לא מבוקרת בהמשך ולכן חשוב מאוד לא לדלג עליה בשום מקרה.

 – חשוב להקפיד לתכנן את הארוחות – אחד המפתחות להצלחה הוא תזמון נכון של הארוחות. חשוב להצטייד במספיק מזון לכל משך היום כדי לא להתפתות לארוחות ביניים מאולתרות. תזונה נכונה מבוססת על אכילה בכל שלוש שעות– שלוש אורחות ביום ועוד ארוחות ביניים קטנות. מי שרותה להקפיד על תפריט של תזונה מאוזנת, צרחך לדאוג למזון שיספיק לכל הארוחות ולהקפיד לאכול אותן בזמן כדי לא לצבור רעב שגורם בדרך כלל לחריגות מהתפריט בהמשך היום.

 – חשוב להקפיד על שתייה מרובה – הנוזלים חשובים מאוד לתפקודו של הגוף. מומלץ מאוד לקחת בקבוק מים למשרד ולהקפיד למלא אותו בכל פעם שהוא מתרוקן. חשוב לשתות מים. הרבה אנשים עושים את הטעות וממלאים את גופם בנוזלים לא בריאים ולא רצויים כמו קפה או משקאות מוגזים שונים. הקפדה על תזונה נכונה חייבת להיות מלווה בחידוש הנוזלים בגוף באמצעות שתיית מים ברמה מספקת.

הדבר החשוב ביותר בשמירה על תזונה נכונה הוא פיתוח מודעות תמידית למצב – מי שמודע לחשיבותה של התזונה, יצליח יותר להקפיד ולשמור עליה.

 

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this