6 שימושים אפשריים לזרעי פשתן באוכל למניעת עצירות והגברת חילוף החומרים

פשתן הוא מזון על ולמעשה הוא מכיל כמות גבוהה ביותר של ערכים תזונתיים, יותר מהרבה מזונות אחרים.

כמות הסיבים התזונתיים שלו גבוהה מאוד, הוא עשיר בנוגדי חמצון, חומצות שומן ומינרלים.

כמות הסיבים התזונתיים הגבוהה בזרעי הפשתן עוזרת מאוד למניעת עצירות ולהגברת חילוף החומרים בגוף.

אם אתם רוצים להשתמש בזרעי פשתן אבל אין לכם מושג מה אפשר לעשות הנה כמה רעיונות אפשריים:

  1. הוסיפו שתי כפיות פשתן טחון לתוך היוגורט שלכם
  2. השתמשו בפשתן הטחון כתחליף לפירורי לחם בקציצות
  3. הוסיפו כמה כפיות פשתן טחון לציפוי השניצל שלכם
  4. הוסיפו כפית פשתן טחון לסלט
  5. הכינו קציצות טבעוניות מקטניות והוסיפו מעט זרעי פשתן
  6. השרו זרעי פשתן ללילה בתוך כוס מים ושתו אותם בבוקר

אלה רק כמה רעיונות, כך שאל תנסו להעז ולנסות להוסיף את הפשתן למאכלים שונים ולראות איך הם יוצאים.

העזו ותרוויחו!

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this