8 מזונות שיעזרו לכם להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף

רוצים להגביר את חילוף החומרים בגוף שלכם בצורה טבעית?

הכניסו תפריט שלכם את 8 המזונות הבאים:

  1. קינמון – עוזר לייצב את הסוכר בדם
  2. ברוקולי – מכיל סידן וויטמין C שעוזרים להגביר את חילוף החומרים בגוף
  3. שיבולת שועל ודגנים מלאים – מסייעים לשמור על רמות אינסולין נמוכות ומסייעים בשריפת קלוריות
  4. ג'ינג'ר – החום של שורש הזגביל (ג'ינג'ר) מסייע בעיכול האוכל, הפחתת התאבון והגברת קצב חילוף החומרים
  5. זרעי פשתן – יש להם סיבים תזונתיים רבים והם מסייעים לעיכול
  6. שעועית אדומה – בעלת כמות נכבדת של סיבים תזונתיים ועוזרת לתחושת שובע. השעועית מכילה גם ויטמינים מקבוצת B ואבץ שמגבירים את הטוסטסטרון בגוף ועוזרים לבניית שריר ושריפת קלוריות
  7. תה ירוק – עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בשריפת קלוריות
  8. מים – הגוף שלנו חייב מים כדי לשרוף קלוריות. שתו מספיק מים ביום כדי לשמור על חילוף חומרים תקין

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this