10 דברים שלא כדאי לאכול לפני שאתם "עולים" על בגד ים

הקיץ הגיע? קבלו את עשרת המאכלים שלגמרי לא מומלץ לאכול אם אתם מתכננים ללבוש בקרוב בגד ים:

  1. פיצה: 400 קלוריות למשולש אחד, לא כולל תוספות.
  2. בורקס: כ – 200 קלוריות לריבוע בינוני + שומני טרנס, שומנים, וקמח לבן.
  3. לזניה: כ – 200 קלוריות לקובייה בינונית, גם אם אתם בראש בריא ומעדיפים גבינות צהובות דלות שומן.
  4. צ'יפס: למעלה מ – 50% מהסך הקלורי מגיע משומנים. פשוט משמין… מה לעשות?
  5. קפה ומאפה: אם גם אתם מתחילים את הבוקר עם קפה ומאפה, קחו בחשבון שמדובר בפצצה קלורית על הבוקר. לא מומלץ!
  6. בשר אדום: סטייק טוב במשקל של 300 גרם יתרום לכם 920 (!) קלוריות נוספות.
  7. פשטידות: אם הפשטידה שלכם מכילה ירקות עתירי ויטמינים ובריאות, אבל במקביל, כוללות גם תחתית בצק, שמנת, גבינה צהובה ושאר מרעין בישין טעימים – מנה אישית של פשטידה עשויה בהחלט לטפס ל – 400 קלוריות.
  8. עוגות: שוקולד, שמנת, סוכר, קמח, ובקיצור – ההסבר מיותר…
  9. מוסים: כנ"ל, גם טעימה קטנה תעלה לכם ביוקר. וזו עובדה.
  10. גבינה צהובה: למעלה מ – 60 קלוריות לריבוע סטנדרטי.

זה הזמן להוכיח מעט איפוק ושליטה עצמית… קיץ בריא!

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this