מה כדאי לאכול לפני אימון בשעות הצהריים?

אם יש לכם זמן לאימון בשעות הצהריים קודם כל כיף לכם 🙂 במיוחד אם אתם יושבים רוב היום במשרד או נמצאים במצב של ישיבה שעות רבות במהלך היום.

כדי להכין את הגוף לאימון צהריים כדאי לדאוג דבר ראשון לשתייה מספקת של מים בחלק הראשון של היום, החל מהרגע שאתם קמים מהשינה.

אם אתם מתכננים את האימון לאחר ארוחת הצהריים קחו לפחות שעה מרווח בין הארוחה לאימון.

כמו כן, חשוב לא לאכול ארוחת צהריים גדולה מדי שתגרום לכם תחושת אי נוחות וכבדות ותהפוך אתכם לעייפים יותר.

אתם יכולים לאכול ארוחה קלילה הכוללת חזה הודו/ עוף ובעיקר ירקות.

לקינוח תוכלו לאכול פרי כלשהו כגון תפוח.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this