מה כדאי לאכול לפני אימון בוקר

אם אימון על הבוקר מתאים לכם, חשוב שתדעו: מה מומלץ לאכלו לפני אימון בוקר?

קודם כל, חשוב מאוד לאכול לפני אימון בוקר, גם אם אתם לא מתחברים לאכילה על הבוקר.

אל תשכחו שגופכם מצוי במצב של צום ממושך, ואם תתחילו באימון מבלי לספק לו אנרגיה, גופכם יתעייף במהירות יתר, לא יצליח לשרוף שומנים באופן יעיל, ורמת הביצועים תרד.

אופציות: תפוח /בננה / אגס / מספר תמרים / מחצית כריך מרוח בריבה / חצי חטיף אנרגיה.

כמו כן, מומלץ להקפיד על שתיית כוס קפה שחור כ – 20 דקות לפני האימון, להגברת היעילות של שריפת השומנים במהלך האימון.

טבליות אמינו לפני האימון יסייעו אף הן למניעת פירוק שריר בלתי רצוי. קביעת מינון הטבליות אמורה להתבצע בהתאם להנחיה מקצועית.

אימון בוקר הוא הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום ברגל ימין. בהצלחה!

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this