טיפים חשובים שיעזרו לכם להימנע מפציעות בזמן ספורט

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על גופכם ולהימנע מפציעות ספורט:

דבר ראשון והכי חשוב, אל תפסחו על חימום בתחילת האימון ומתיחות בסיומו. הרבה אנשים פוסחים על החלק הזה אבל זו טעות שעלולה להוביל לפציעות רבות.

היכנסו לכושר בהדרגה – אל תנסו להרים ישר משקולות כבדות, אלא התחילו מנמוך. אם קל לכם מדי, העלו את המשקל. כמו כן, אל תנסו ישר לרוץ במשך שעה אם אתם רק מתחילים להתאמן.

התאימו את הנעליים לסוג הספורט – יש נעלי ריצה, נעליים מיוחדות לכדורגל, נעלי ריקוד…

אל תתאמנו כל יום – יש נטייה בעיקר בהתחלה להתלהב ולהתאמן או ללכת לחדר כושר כל יום. אל תעשו את זה, קודם כל כי פשוט ימאס לכם מהר וגם כי אתם עלולים לפגוע בעצמכם.

הקשיבו לגוף שלכם – אתם מרגישים כאב כלשהו? תנו לגוף שלכם לנוח ורק אז חזרו לפעילות. הכאבים לא עוברים? גשו לבדיקה אצל הרופא.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this