איך להימנע מאכילת נשנושים במקום העבודה בקלות

אם מכונת הנשנושים הממוקמת במקום עבודתכם מספקת לכם יותר מדי קלוריות, קבלו את הטיפים הבאים שיסייעו לכם להימנע מנשנושים במקום העבודה:

אכלו ארוחת בוקר: ארוחת בוקר, גם אם קלילה ומהירה, תגרום לכם להגיע לעבודה על בטן מלאה יחסית, ותפחית באופן משמעותי את הסיכוי לנשנושים מתוקים בעבודה.

הצטיידו בנשנושים בריאים: מלאו את התיק במקלות גזר, בפיסות כרוב, ובשאר ירקות טעימים ובריאים שיספקו לכם מענה הולם בכל פעם שבטנכם תתגעגע לנשנוש טוב במהלך יום העבודה הארוך.

ספרו לקולגות בעבודה כי אתם לא מנשנשים יותר מתוקים בעבודה, נקודה. בפעם הבאה ששוקולד טוב יקרוץ אליכם במהלך העבודה, תתביישו להושיט יד. אתם לא פראיירים. הלא כן?

ואל תשכחו – הנשנושים בעבודה הם לגמרי בידיים שלכם. אם תכניסו את העובדה הזו לראש, חצי הפתרון כבר בידיכם.

תגובות

תגובות

Thanks! You've already liked this